MASMOVIL zerbitzuan erreklamazio bat egin behar baduzu, ezinbestekoa da zure eskaera modu eraginkorrean kudeatzeko dauden aukerak ezagutzea. MASMÓVILek harremanetarako eta erreklamatzeko hainbat bide eskaintzen ditu, eta zure eskaera azkar eta modu eraginkorrean ebazten dela bermatzen du. Zure zerbitzuarekin arazo bat konpondu nahi baduzu edo zure erreklamazioa aurkezteko orientabidea behar baduzu, zure arreta-kanalak esperientzia arin eta konplikaziorik gabea eskaintzeko diseinatuta daude.
Zure erreklamazioa nola kudeatu jakin nahi baduzu, batez ere MASMOVIL TV eta antzeko zerbitzu osagarriei dagokienez, baja- eta iraupen-prozesuari buruzko informazio guztia ere kontsulta dezakezu.
Ohiko bideak erabilita erreklamatu baduzu (hemen ikus ditzakezu), eta eman dizugun konponbidearekin ados ez bazaude, hona hemen erreklamatzeko dituzun gainerako bideak:
: Nahi baduzu, hemen duzu auziak online ebazteko Europar Batasuneko plataforma.
a: Pertsona fisiko bat bazara eta aurrez MARCA(r)i datuen babesarekin erlazionatutako zerbait erreklamatu badiozu, hemen sar zaitezke; atxikita gauden Komunikazioa arautzeko elkarteak kudeatzen du.
: 901 400 100 telefonoan.
: esteka honen edo 911114400 telefonoaren bidez.
Edozein Maslife dendatara ere joan zaitezke. Bertan erreklamazio-orriak ditugu zure eskaera utz diezaguzun.
GEHIEN BILATZEN DENA
LAGUNTZA
BESTE ZERBITZU BATZUK
ESTEKA INTERESGARRIAK