Bezeroa ez bazara, deitu

ES

EU

Partikularrak

Zein erreklamazio-bide erabil ditzaket?

MASMOVIL zerbitzuan erreklamazio bat egin behar baduzu, ezinbestekoa da zure eskaera modu eraginkorrean kudeatzeko dauden aukerak ezagutzea. MASMÓVILek harremanetarako eta erreklamatzeko hainbat bide eskaintzen ditu, eta zure eskaera azkar eta modu eraginkorrean ebazten dela bermatzen du. Zure zerbitzuarekin arazo bat konpondu nahi baduzu edo zure erreklamazioa aurkezteko orientabidea behar baduzu, zure arreta-kanalak esperientzia arin eta konplikaziorik gabea eskaintzeko diseinatuta daude.

Zure erreklamazioa nola kudeatu jakin nahi baduzu, batez ere MASMOVIL TV eta antzeko zerbitzu osagarriei dagokienez, baja- eta iraupen-prozesuari buruzko informazio guztia ere kontsulta dezakezu.
 

Ohiko bideak erabilita erreklamatu baduzu (hemen ikus ditzakezu), eta eman dizugun konponbidearekin ados ez bazaude, hona hemen erreklamatzeko dituzun gainerako bideak:

  • Auziak online ebazteko plataforma

    : Nahi baduzu, hemen duzu auziak online ebazteko Europar Batasuneko plataforma.

  • Autokontrolerako bitartekaritz

    a: Pertsona fisiko bat bazara eta aurrez MARCA(r)i datuen babesarekin erlazionatutako zerbait erreklamatu badiozu, hemen sar zaitezke; atxikita gauden Komunikazioa arautzeko elkarteak kudeatzen du.

  • Osasun Ministerioko Herritarrentzako Informazio eta Arreta Bulegoa

    : 901 400 100 telefonoan.

  • Energia, Turismo eta Agenda Digitaleko Ministerioko Telekomunikazioen Erabiltzailearentzako Arreta Bulegoa

    : esteka honen edo 911114400 telefonoaren bidez.

  • Auzien Ebazpen Alternatiboari buruzko Legean xedatutakoa betetzeko, jakinarazten dizugu, atxikitako erakunde gisa eta Kode Etikoaren terminoetan, Confianza Online webgunera jo dezakezula balizko eztabaidak modu alternatiboan ebazteko (https://www.confianzaonline.es/como-reclamar).


Edozein Maslife dendatara ere joan zaitezke. Bertan erreklamazio-orriak ditugu zure eskaera utz diezaguzun.

KONEKTATU GUREKIN